live and let go


ph: iphone 4 s


Summering av min helg:
I fredags hade jag nog bland det svåraste provet, nämligen filosofi som bara känns hur skönt som helst att ha gjort! Efter skolan kom Gustav till mig och vi började med förberedelser inför lördagens högskoleprov.

Lördagen bestod av högskoleprov från 09.00-16.15, och herregud så dåligt det gick. Tänker inte göra om det mer nu! Resten av dagen spenderas hemma hos Gustav. Vi drack bland annat varm choklad och minttu ute i solen och när det var dags för earthour blev det schack, vin & tända ljus. En riktig toppen kväll som tyvärr slutade ganska tidigt!

Söndag, idag, startade med en riktig lång sovmorgon och sedan var det dags att åka tillbaka hem till landet. Min söndag har enbart bestått av mat, dator och film!

 

Känns så himla skönt att slippa söndagsångesten för nu är det ett behövligt påsklov som väntar!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0