RIGHT NOW

ph: jag i mjukiskläder just nu

Jag var nyss gullig och var ute och skottade snö, nu sitter jag här och väntar på att klockan ska slå 4 då 90210 börjar på tvn. Visste ni förresten att mitt riktiga hår är allt annat än rakt? (påbilden)

Min dag än så länge:
Imorses var jag ute på lite ärenden då jag tog tåget till mariestad och hämtade lite böcker i skolan som jag hade råkat glömma. Efter det tog jag bussen till töreboda där mamma väntade! Vilken morgon!!!

Aja iallafall, det är alla hjärtans dag idag och då kanske ni undrar varför jag inte är hos min underbara pojkvän! Jo det är nämligen så att han jobbar så vi tänkte att vi låtsas att alla hjärtans dag är på fredag. Planera då är att baka hemmagjord pizza och kanske ta ett glas vin. Kommer blir hur mysigt som helst!!!!

Vi hörs kanske senare, ha en bra alla hjärtans dag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0