xynrix medical göteborg

På den privata kliniken xynrix kommer jag att befinna mig om ungefär 2 veckor. Min nuvarande doktor har skickat en remiss dit där det också är väldigt lite väntetid, vilket är bra! Som ni minns så skadade jag knät för ungefär 10 veckor sen nu och det verkar inte vara helt bra än??
Därför ska jag göra en så kallad magnetröntgen (påbilden) i göteborg.

Vill få detta ur världen så fort som möjligt så hoppas på att få besked innan studenten om vad det är för fel på mitt stackars knä!

Kommentarer
Postat av: jeanette

sv : kommer inte ihåg vad butiken heter, men den finns på erikslund västerås :)

2012-07-04 @ 22:39:31
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0